Welkom op de blogspot van Wolf! Inkt Papier Stempels.

Al jaren ben ik creatief met inkt, papier en stempels. Ik hoop je met deze blogspot te gaan inspireren. Wees welkom om mijn voorbeelden als inspiratie te gebruiken. Sinds 2013 ben ik onafhankelijk vertegenwoordiger van Stampin'Up! en daarom laat ik graag deze mooie materialen in mijn projecten zien. Ik woon samen met mijn man en kinderen, onze kat Chissa en hond Beer in het mooie Drentse dorp Roden. Ik ben creatief, speel saxofoon en hou van uitwaaien in de natuur. 
Ik vind het leuk om deelnemers van workshops een gezellige creatieve middag of avond aan te bieden. Deze bied ik aan via facebook of instagram. Workshops op maat met persoonlijke wensen om iets te maken of te leren, ik ga er graag over in gesprek. 


Tot gauw, leuk je hier te treffen, 

groetjes, Marjan Sjouken-Wolf 







 

Reacties